Po kilku miesiącach ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa, mobilny punkt obsługi znów wyrusza w trasę. Podobnie jak w biurach stacjonarnych, można w nim zrealizować wszelkie kwestie związane z energią elektryczną i gazem.

Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został przystosowany do prowadzenia działalności usługowej. Będzie odwiedzał klientów w różnych miejscowościach na terenie działania PGE Obrót. Dzięki wykwalifikowanym doradcom, klienci mogą zrealizować w mobilnym biurze wszelkie kwestie związane z energią elektryczną i gazem.

W ramach pilotażu mobilny BOK będzie rotacyjnie jeździł: we wtorki do Staszowa, w środy do Janowa Lubelskiego oraz w czwartki do Ustrzyk Dolnych.

Bezpieczna obsługa

Podobnie jak stacjonarne placówki obsługi, również mobilny BOK działa w reżimie ograniczeń sanitarnych, a obsługa odbywa się przy zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa:

  • wewnątrz mobilnego BOK-u może przebywać tylu Klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi,
  • konsultant zaprasza kolejne osoby oczekujące na obsługę na zewnątrz,
  • wewnątrz pojazdu obowiązuje zasada zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska obsługi,
  • Klienci oczekujący na zewnątrz powinni zachować bezpieczną odległość 2 metrów od pozostałych osób.