Uruchomiliśmy mobilny punkt obsługi, w którym tak samo jak w biurach stacjonarnych, można zrealizować wszelkie kwestie związane z energią elektryczna i gazem.

Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został przystosowany do prowadzenia działalności usługowej. Będzie odwiedzał klientów w różnych miejscowościach na terenie działania PGE Obrót. Dzięki wykwalifikowanym doradcom, klienci mogą zrealizować w mobilnym biurze wszelkie kwestie związane z energią elektryczną i gazem.

Pierwszymi przystankami na trasie mobilnego BOK-u były już Kozienice i Staszów. W 2020 r. zaplanowany został pilotaż tej inicjatywy. Mobilne Biuro rotacyjnie będzie jeździć do Staszowa, Janowa Lubelskiego i Ustrzyk Dolnych, obsługując klientów tych miast w konkretne, z góry ustalone dni tygodnia.

Mobilne biuro będzie również towarzyszyło marketingowym akcjom plenerowym, prowadzonym na terenie działania PGE Obrót.